Powrót: Wszyscy autorzy
Monika Kaczmarek-Śliwińska
Biografia:
Doktor nauk ekonomicznych (praca doktorska na temat Internet PR polskich przedsiębiorstw), adiunkt Instytutu Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej.
Autorka monografii Internet Public Relations. Polskie realia działań public relations w Sieci (Koszalin 2010). W pracy zawodowej koncentruje się głównie na etyce PR, kryzysowym PR, Internet PR i politycznym PR. Obecnie pełni funkcję wiceprezesa Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od lipca 2010 roku zasiada w Radzie Etyki Public Relations. Jest członkiem Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia Public Relations, Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej oraz Polskiego Towarzystwa Marketingu Politycznego.
Z obszarem komunikacji społecznej w sposób naukowy i praktyczny związana od 1996 roku. Prowadzi działalność doradczo-szkoleniową, jest trenerem w obszarze komunikacji.
Członkini Rady Naukowej kwartalnika "Media i medioznawstwo".